Håret fixat!

Ho ho! Sitter och lyssnar på Jay & Dreaming people!
Älskar den låten asså. Eftersom ja va i Thailand när
han vann så har ja knappt hört den ngt, sen när jag
hörde den första gången i helgen vart ja kär ♥


Iaf, har precis blivit klar med håret. Vart kalas!
Men var så himla rädd att de skulle bli fult och konstigt
för jag hade köpt en ljusare, typ ask-blond hårförlägning
denna gång. Sen lät ja min hårfärg sitta i lite för kort så
hårförlägningen vart ljusare och rödare än mitt egna hår.
Men jag kunde använda min gamla förlägning och göra så
den nya smälter i bättre =) Så vart de tjockare med!
Så är hel nöjd.

Nu är allt inför morgon dagen fixad!
Blir käk och förkrök hos Emilia med Fia Jessi Tojja och Emilia själv.
Sen drar Jessi och jag oss till Nygård och festar där fram till tolv.
Då blir de bron och träffa allt trevligt folk och efter de eventuellt Gruvan!
Känns som de kommer bli kalas!
Sen sover jag och brorsan hos Macke :)

Nu ska ja slå in mina julklappar jag ska ge till mina fina tjejor imorgon!
Jessi, Fia, Emilia, Tojja & Julia! :D




Här ner ni den röda nyansen i hårförlägningen.
Men på första bilden ser man att den ändå kommer igen i min hårbotten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0