Julafton ♥

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och kände mig ganska pigg!
Så jag öppna mitt paket i stumpan, kollade hur mycke av mina fick-
pengar som jag hade med mig som var över vilket vad 4 800:-
Fick en chock! Jag som ända handlat ganska mycke. Men iof var
ju allt sinnessjukt billigt.

Jag har blivit genom förkyld. Det började i lördags i Thailand.
Hade ont i halsen. Sen har de inte riktigt brytit ut, men idag så.
Igen täppt näsa asså. Men ja överlever.

Snart ska vi äta julskink macke och gröt och öppna paket innom
familjen. Sånt Fredrik och ja köpt till familjen och varandra.
Gör vi alla år. Sen kommer nog Johan och Vickan snart.
Mina kusiner! Underbart ♥

Kolla min fb för bilder från Thailand. Nu får ni en från Raily i tisdags ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0