Juldagen!

Godmorgon! Jag vaknade för en liten stund sedan.
Är fortfarande förkyld och har lite ont i huvudet idag, suger lite.
Men tror nog de blir bättre om jag får komma igång lite.
Har precis ätit frulle och nu tänkte jag titta på Idoool finalen!
Wihooo har längtat efter att få göra det.

Hinner nog inte se klart hela för om 1½ timme ska vi åka till
mormor och morfar enligt tradition. Fira med mammas sida!
Mormor underbara mat idag, längtar! Är så sinnessjukt gott.

Slänger nog upp outfit sen. Ska ha min nya tröja och uggsen!
MYS


Haha bild från igår! Vi har alltid haft tomte på våra julaftonar. Ända sedan
vi var mini och fram till typ förra året. Vi har liksom tyckt att den ska va med.
Men iår fick ja och Vickan agera tomtar själva! Hyffsat snygga ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0