Måndag 6 december

Sitter hemma och glor!
Är sjukt irriterad på x antal människor.
Alltså jag fattar fan inte mig på folk...
Är de inte den ena är det den andra.
Folk beter sig som idioter rent ut sagt. Gah!

Soft dag på Villan, sa hejdå till bästa Jessica!! Kommer sakna.
Önskar jag kunde ta med henne nu, känns BAJS att lämna henne
här hemma när hon har de så jobbigt ♥ love her!

Skulle packa, men insåg att min väska är för liten.
Kommer ej få plats med balklänningen ja ska sy upp där nere.
Så söta bästa morfar är påväg hir från Sörping med en större!
Guh så gullig han är!

Men ska laga mat! Är på dåligt humör, vet inte varför.
Åker ju till Thailand om 1 dag typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0