Skön dag!

Nu gick Vickan in till farmor och farfar precis.
Dom sover alltid hos farmor och farfar när dom är här.
Men vi bor ju grannar, så de tar 30 sekunder att springa över.
Vi har slappat här hela dagen. Legat framför teven sen jag gick opp imorse.
Bara plockat ordning på rummet, med julklappar, packning och sådär.
Kollat på Kalle Blomqvist med. Måste fan va bästa Astrid Lindgren filmen eller?

Imorgon förmiddag åker Vickan och dom hem.
Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen...
Får se imorgon vad dagen har att bjuda på!

Nu ska jag se klart Arn, sen sova! Godnatt

Mamma och ja beställde biljetter till Idol på turné förut med.
Wihoo, så kul de ska bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0