1 vecka + 1 dag.

Softar lite i sängen just nu, ganska skönt. Har lite huvudvärk kavar än, suger lite...
Gick upp lite innan elva, åt frukost och kollade på biggest loser. Sen gav jag mig
ut och sprang en sväng, skönt, men jävligt jobbigt av ngn anledning. Nu känner jag
mig iaf duktigt och det känns sådär jätte skönt i kroppen.

Har inga planer för idag, ska ta det lugnt, kika tv osv. Ikväll får vi se om jag kanske
åker ner till Marcus, vore nice! Imorgon kväll ska jag ju hem till kära Viktoria för hon
fyller 18 imorgon!!! Gratttiiiiis. Sen på fredag ska ja umgås med Jessica, ska färga hår
och snacka om nästa torsdag! :L Blir blonda slingor för min del, Jessica brukar alltid lyckas
bra så de blir nog fiiiiiiiiiiiiint. Men nu ska ja nog springa in till Farmor och Farfar :)

Tänkte tipsa om en grej innan jag drar:



Det är bodybutter som ni kanske ser att det står. Jag smörjer nästan alltid in mig med
denna efter att jag duschat eller innan jag går och lägger mig, den luktar så jävla gott
rent ut sagt.
Tänk er hallon doft, den där goda hallon doften. PRECIS så luktar den.
Nästan så jag bara vill ta en näve och stoppa i munnen, jag som älskar halloooon.
Benen blir även jätte mjuka, så den rekomenderas starkt för er som gillar hallon och
dess doooooft. Finns att köpa på bland annat The body shop


Kommentarer
Postat av: viktoria

tack så mycket :D

2010-02-24 @ 15:09:03
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0