17 dagar kvar <3

Hemma från den jobbiga första dagen på veckan nu.
Skönt att ha Måndagen avklarad känner jag!


Ligger och chillar framför tv:n, slö glor lite på MTV.
Tror minsann jag kommer ligga kvar här hela kvällen med!
Har inte hänt ngt speciellt kul idag asså.
Massa jobbiga lektioner, sen gick jag och jessi hem till
Kalle och Victor och lämnade hennes tatuerings bild.
Jätte fin är den, tror de kommer bli skit fint alltså!

På torsdag är det två veckor kvar till konserten.
Jag är så jävla nervöös. Jag längtar till jag sitter
i den där fucking kön och kan sluta oroa mig över
allt runt om. Hoppashoppas att allt ordnar sig BRA.
Men det får räcka för nu. Ska fortsätta slö glo på tv
och läsa Tom's blogg! (y) Om en vecka drar Humanoid
City Tour
igång! Då kommer vi asså få se vilka låtar
som kommer spelas. WONDERFOOOOL



Jag och Jessica avslutningen 9:an!
Du & Jag fjärdemarstvåtusentio


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad jag längtar.. :')

2010-02-15 @ 19:31:24
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag mede assååååå, helt galet!

2010-02-15 @ 20:39:14
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0