Din käresta....

Namn: Marcus ffs :)
Ögonfärg: ISBLÅ <3
Födelsedag: 27 septembeeer
Hårfärg: nu är han väl en brownie :)
Har han färgat håret nån gång? : ofc!
Har han klippt sig någon gång?: yesbox, vem gör inte?
Har han piercat sig?: öron om de gills ;)
Dricker han? såklart han gör
Röker han? sometimes...fester mest
Vad har han för mobil? sony ericson, en rätt enkel
Har han någon/några systrar? nej
Har han någon/några bröder? victor
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? köpa massor gitarrer och saker som har med musiken att göra först och främst iaf!
Hur träffades ni? skolan i 7:an! Fast vi har träffats innan också, en gång när jag var i hallmare med Ida i 4:an vet jag! haha
Vad påminner dig om honom? typ hela sommaren 2008! sen only hope, låten som är med i a walk to remember. Även A drop in the ocean
Vad var det första han sa till dig? oj, det kommer jag inte ihåg
Vad var det första du sa till honom? minns inte
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Sms:ade oftare förr, nu gör vi det mest på kvällen och då äre mest: vad gör du? När ska du sova? Ska jag sova hos dig imorgon? Ska vi va imorgon? Godnatt älskar dig! haha
Är han beroende av något? ja det är han
Vad kallar du honom? Oftast Macke :D
Vad kallar han dig? Jossi, Josse typ!
Idrottar han? nej va! hahaha
Vad har ni gemensamt? mycket asså! humorn är väl ett stort +
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? går ej han är så mycket för mig
Gillar du honom? Oooooerhört asså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0