Fiday I'm in looooove

Äntligen underbar fredag och jag känner på mig att detta kommer bli en toppen dag!
Jag ligger i sängen och dunkar party musik och är lite små
kluven för jag har ingen aning om hur ska göra med håret ikv.
Så himla jobbigt när man inte vet, men tänkte prova lite olika soon.
Skulle gjort de för en stund sen men precis när jag skulle sätta på
plattången fick vi ström avbrott, rätt lyckat (y) men nu är den tbx iaf!

Har iaf provat kläder så vet vad jag ska ha på mig, känns bra!
Skulle pluggat på svenskan idag för ja har redovisning på mån
men jag orkar verkligen inte, haha! ska mejla en bild till min lärare
det får räcka det är ju trots allt fredag idag :)


För dom som inte visste så har jag jätte lockigt hår.
Plattar det varje dag så de är typ sönder plattat.
Men ja tycker inte om mitt lockiga hår, även om ja kanske borde?
Här är iaf en "just nu" bild på mitt hår. Duscha igår och gjorde inget
ja la mig, då blir det meeeega lockigt. Haha!
Ser fan ut som ett skatbo i luggen, rätt nice.

Men nu ska ja fixa med håret lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt lockiga hår är jättefiiint! <3

när ska du fatta? ;D

2010-02-07 @ 16:44:01
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, antagligen när jag mognar på mig lite xD haha

2010-02-07 @ 22:36:12
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0