Fredag imorgon

Igår vart det inte mycket bloggande....och inget speciellt intressant hade jag o säga!
Var hos Marcus, dagen bestod av vänta på Marcus och spela soduko på min mobil.
Vilket lädde till att jag blev sjukt trött, sådär trött så ögonen typ inte kunde vara öppna.
Sen det sämsta av allt, jag fick inget pluggande gjort. Därför straffar det sig idag....

Just nu sitter jag ny duschad och ny sprungen i sängen.
Tog mig en vända ute i solen när jag kom hem så nu
känner jag mig sådär duktigt igen!! Riktigt bra humör nu.
Det som höjde mitt humör ännu mera var att jag upptäckte
att jag gått ner 4 kilo när jag vägde mig förut, jippiii!
Snart har jag nått hälften av mitt mål!!

Förövrigt har denna torsdag varit braaa.
Vaknade brevid Mack, och visst fan blir man på bra humör när man ser detta väder? :)
Fick skjuts till skolan, hade tema dag och en gubbe snacka om koncentrationsläger
i hundra femtio år. HEMSK berättelse. Men man orkade inte lyssna tillslut.
Förlåt gubben, men ja fick ont i röven asså. Slutade tolv. Åkte hem ett.
Here I am.

Nu mååååste jag plugga.


Sen en grej till.
Om 3 veckor, japp ni läste rätt.
3 veckor, sitter Jessica och jag utanför globen och troligen spyr
av nervositet. 3 veckor är ingenting, snart är vi där.
Synd bara att THF (tokio hotel forum) ska stöka till allt
hela tiden och styra och ställa så man inte fattar ngt
av deras fucking kö system ! Skiter it.
Kan köa utan deras hjälp.
Först till ingången, väl där kommer jag inte röra mig
ut fläcken.

Kommentarer
Postat av: Emma

Deras system funkar inte längre i alla fall för Globen har skickat ut mail att man får bara köa från klockan sju samma dag, på morgonen då.

Kan skicka mailet om du vill läsa :)

2010-02-12 @ 17:18:38
Postat av: Anonym

Nej du behöver inte skicka det :P ärligt talat orkar jag inte bry mig om det längre. Blir bara stressad. Det blir som det blir, men är man possitiv och försöker göra det bästa av allt tror jag det kommer bli det också :) Jag kommer ändå dit vid typ sex på morgonen samma dag tror jag. Tror ej ja kommer bli iväg skjutsad då, och OM ja blir det så löser det sig nog iaf :)

2010-02-13 @ 16:47:55
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart :D

jag lääängtar som ett as!!!!!!!!!!!

2010-02-14 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0