Hallå hallå

Nu har jag äntligen kommit hem, vart sen hemkomst idag asså!
Fikade med Fia och Jessica efter skolan, mumsigt men väldigt
maffigt må jag säga. Fia drog till bussen ganska snabbt medan
Jessica och jag satt kvar och tjattrade i någon timme! Josh
kom även dit. Sen hängde jag med Julia hem en liten stund
medan jag väntade på att mamma skulle ha simmat klart så
jag kunde åka med henne hem. Så jullis och ja snacka på lite.

Nu ligger jag här och hade tänkt ge mig ut att springa, men jag
har fått så förfärligt ont i huvudet, vilket var sjukt länge sen!
Så tänker att hoppa över det idag. Imorgon blir det gymmet
ist och sen vill jag till favvo-killen och sleeeepa hos han :) <3

Nu ska jag ner och vara sooociaaaaaal! CHIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0