Hårfärgning!

Idag har jag varit med Jessica typ hela dagen som ni säkert redan veeet :) NICE.
Kom hem precis, vi har varit i åtvid, färgat hår, limmat i hennes löshår, snackat osv :) trevligt.
Nu sitter jag i sängen i pappas gamla fula blå joggingbyxor som är sååå sköna! Tänkte göra
det ett tag till, sen ringa till babe som är på fest hos Linus som resten av mina bästaste vänner.
Hoppas dom får en great time, men pricken över i:et saknas ju så antagligen kommer dom inte få det...

Vi får se vad helgen har att bjuda på, riktig chill helg skulle jag inte tacka nej till asså. Mys med pojken
och hoppas på att våren snart är här och att torsdag snart är här....
Då smäller det och jag längtar så mycket att jag bara skulle vilja krypa ut skinner, puuuuuuuuuh!

Resultatet today iaf, what do you thiink?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0