Hooooome

Då har ännu en torsdag rusat förbi
Och inte vilken som helst utan min bästis Viktorias 18 års-dag för hundrade gubbar!
Grattis min kära myndiga vän :) <3

Igår åkte jag ner till min boyfriend vid sex, Johan och Kalle var där så vi käkade lite gott
och slängde oss sedan i soffan och glodde på en film, kommer inte ihåg vad den första hette
men den var bra och bara den som jag lyckades hålla mig vaken till. Film nr.2 somnade jag
så gott i Marcus knä, haha :) Vaknade när slutet var kvar så kollade på det.
Sen stack Johan och Kalle hem och Marcus och jag kröp ner i hans säng och mysade och sov!

Imorse gick vi upp redan 09.30! Väldigt tidigt för att vara oss, men vi skulle ut till Marcus farmors
systers hus och skotta snö från hennes garage tak. Vilket vi gjorde, tog 1½ timme, sjukt jobbigt
och svettigt! Gick hem till Marcus sen igen och tog en härlig dusch för att få bort att svett. Anna
kom och hämta oss sen och så åkte vi till Villan och käkade lunch! Mums :)
Resten av dagen slappade vi till klockan blev halv 6, då kom Cicci och hämta mig och vi gav oss
till Björs för att fira 18-åringen med mycket mumsig mat och tårta! Treeeeevligt. Nu har jag
landat i min säng. Ska snart lägga mig för jag är tröööööttt.

Imorgon ska jag till Jessica, vi ska ner till åtvid och köpa hårfärg och hämta ut hennes hårförlägning
på posten. Sen hem till henne och färga hår och planera nästa torsdag, för då är det dax.
IIIIH, KAN INTE FATTA. En vecka kvar :) <3

Men nu har jag skrivit nog. Vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0