Kärlek

För mig är kärlek så mycket mera än pussar och kramar
För mig är det viktigaste i ett förhållande vänskapen
Min kärlek är min bästavän. Han finns där oavsätt vad
och jag vet att jag alltid kommer kunna luta mitt huvud
mot hans axel, även i framtiden om allt skulle ta slut någon dag
En bästavän förlorar man sällan
En pojkvän kan försvinna helt och hållet

Jag älskar Marcus, på så jävla många sätt än som en fjuttig pojkvän
Jag älskar humorn, sättet han ler på, när han är mongo, när han är
sur, när han är glad, när han är arg, när han sover, när han är nyvaken,
när han retar mig, när jag kittlar honom tills han får panik, när han pussar mig
och så skulle jag kunna fortsätta tills jag skrivit en hel bok

Det finns ingen kärlek som är som din och min
Det vet jag, för vi har så jävla mycket mera!!

I heart YOU


bästaste killen ni kan tänka er och han är bara min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0