Morgon stund

Drar mig lite i sängen just nu, vaknade för en halv timme sen av att Julia sms:ade.
Fest hos Linus ikväll, men jag dissa den eftersom jag ska va med Jessica och vill
inte behöva stressa, tror min dag kommer bli toppen utan fest, har ändå varit så
mycket ett tag nu och mera blire framöver. Så är det med det (y)

Blir nog en spring sväng snart. Antingen innan eller efter frulle, har inte bestämt
mig just nu. Är hungrig frågan är om jag pallar vänta en halv timme och lite till.
Vi får se, vore nice och få de undanstökat. Drar till Jessica senare och umgås med
henne rätt länge, blir hårfixx och planering inför torsdag......hjäääääääälp.
Men nu ska jag dra mig, ha de fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0