Mysi lördag

Igår ångrade jag mig till hundra att jag inte åkte ner till Åtvid när jag kommit hem från Jessica! ;)
För fyfan vad sur jag var inatt, eller inte sur men ledsen och sjukt förbannad på en viss pojkvän, haha!
Ringde Marcus vid halv 5 inatt för jag kunde inte sova, fick en kort recention om kvällen och då kändes
det som att jag kanske inte missat ngt, "han & han & han spyr och han & han & han har däckat på toan" haha x')

Meeeeeen nu sitter jag i soffan och glor på ngt jätte tråkigt program i brist på annat.
Marcus ska komma hit snart, lääääängtar efter honom. Han skulle köpa chips till sig själv och sen dipp :)
Så jag ska sitta och dippa morötter ikväll, inte chips! Sen skulle han ha med sig filmer också, hihi!
Blir en sån där riktig myyyyyyyys kväll och det gillas feting mycket :)

Om 5 dagar ska jag se Tokio hotel, sjuuuuuuukt. Och nu ska ja göra mig iordning litegranna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0