nolife

Idag är det exakt 6 månader, ½ kvar tills jag blir myndig, får köra bil och får supa på krogen. Varför kunde jag inte blivit utklämd tidigare för? Typ 2 januari ist. Men antar att jag inte ska deppa, fyller iaf inte typ 29 december. Självmord om det varit så.

En annan sak, idag är det TJUGONIO dagar kvar till ja ska stå i Globen och se TH. När ska jag börja fatta? En vecka? Ett dygn innan? En timme innan? En halv timme innan? När dom kommer ut på scen? Aldrig? Det sist nämnda hoppas jag inte. Jag vill att de ska gå upp för mig, så ja bara kan skrika ut min lycka. Men det går inte. Hallå-Josefins-uppfattningsförmåga-i-hjärnan!? Du ska se Tokio hotel.

Har iaf sätt världens gulligaste video klipp på killarna nu. Tom är så sjukt skön. Lär ha ett lende kvar på läpparna resten av denna dag.


Det var bara det. Ska käka tacos nu. MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0