Setlist


(OBS! Är tyska setlistan. I Sverige är det troligen samma låtar fast på engelska)

Härom dagen kom denna lista ut på THF (tokiohotelfans.se) Och eftersom att turnén dragit igång
nu så vet vi att det är denna lista som kommer att spelas. Ska erkänna att till en början blev
jag lite besviken, även fast jag hela tiden har vetat att dom ska spela mest från nya skivan och
inte gamla. Men ju mera jag tänker på det så tycker jag det blir så himla meningslöst att vara
besviken. Det är ju massa låtar på nya skivan som kommer bli awesome, Zoom into me, In your
shadow, World behind my wall, Automatic, Humanoid, Forever now osv. Sen de tre gamla låtar
som kommer vara med, Ready set go, Break away och ÄLSKADE Monsoon. Gud vad jag längtar.

Jag ska sova nu, och imorgon är det 1 vecka + 1 dag kvar. HOOOLLYMOTHERFUCKER.
Godnatt mina kääära





Kommentarer
Postat av: Anonym

mm först blev jag med besviken.. men inte nu längre! vi ska ju förfan se dom ;D

2010-02-24 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0