Tjaaa påer

Jag ligger i sängen och ska alldeles strax sova, är trött efter gårdagens stohej!
Fick sms av Jessica förut som är i Globen idag och ser Rammstein. Puh! Dit
som vi ska om mindre än två veckor, LOOOOOOOOVE. Känns så overkligit.
Tiden har gått så jävla fort, är helt sjukt. Men men nog tjatat om det för idag.

Imorgon ska jag ta mig ut i snön har jag bestämt mig för, kanske en löp runda.
Har gått ner 5 kg nu med, gött. Det går sakta men säkert (y)
Imorgon kväll kommer Marcus sover här och sen på Måndag
åker vi till honom och fixar oss där innan det blir feeeest!
Vart massa bök med skjuts och jag har försökt att komma på en bra lösning.
Tror att de är löst nu, Tojja har inte svarat på mitt sms om förslaget att mamma
ska hämta plus hennes mamma. Men hon sover tror jag, så hon får väl svara
imorgon vad hon tycker om det helt enkelt :)

Nu äre nog sovdax va? Godnatt sötnosar

8:an eller vad säger du tojja? ;)
(nu hör jag även kelly clarkson från min brors rum!! SÅ JA OCH TOJJA)


Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, kelly clarkson är så du och jag! :D

jag var helt borta när du ringde igår :P kommer inte ens ihåg vad vi pratade om xD hahaha

2010-02-21 @ 12:17:52
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag märkte det x) helt borta var du! :) jaaaa deäre verkligen!

2010-02-21 @ 13:21:47
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0