Back on track

Bad update yesterday!
Men nu har jag hittat hit åter igen. Han helt enkelt inte med att blogga ngt igår för det gick i ett, men de blev en jätte mysig dag alltså. Först loftahammar till Marcus gammelmormor och gammelmorfar, fika och sen spelade vi kort ett bra tag. Sen hem till Macke igen en snabbis och käkade lite sen vidare till stan. Blev käk på Ming palace, super gott! Älskar Kina mat. Sen till bion för att se Snabba cash! Tyckte den var jätte bra :) Så en toppen dag <3

Idag vaknade jag och Marcus vid elva tiden, låg och drog oss ett tag så vi kom väl upp vid halv tolv typ. Så kom mamma och hämta mig för hon skulle ändå handla. Handla massa nyttigheter. Det är så bra när jag själv är med när mamma handlar för då kan ja bestämma lite och slänga i sånt som jag vill ha. Men men. Körde iaf hem, första gången jag körde i vinter väg lag. Men det gick kanon bra!! Längtar efter mitt körkort.

Sen jag kom hem har ja inte styrt med allt för mycket. Har hunnit vara ute och löpt en runda, så har fått röra lite på mig idag med. Behövdes eftersom ja åt friterade räkor och friterad fläskfilé igår ;) Men nu har jag hurtat. GOOD. Ikväll blir de lugnt, med tv. Ska se Johan Falk för den filmen som är ikv har jag inte sätt :) Men det var väl allt jag kom på för stunden. Pussssssss :)



Jag älskar dig Marcus, du är det bästaa som finns!
hjärtahjärtahjärtahjärtahjärta.


Kommentarer
Postat av: Kia

Jag vill så o. åka snowboard! :D

2010-01-26 @ 20:40:03
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0