DONE

nu har ja äntligen fått ner det mesta. hade tänkt ta kort och visa er hur mycket ja har med mig, (tar alltid med mig påtok för mycket än va ja borde) . men insåg att både kamera, kamera sladd och min överförings tjofräs till mobilen ligger nerpackat. ooorkar bara inte rota opp de igen. ni får överleva utan bild.

nu funderar ja på om ja ska röra på min feta röv och traska ut en sväng. de är ju rätt bra väder trots att de är sjukt kallt. men får se. lär ju få fett med friskluft de kommande dagarna ändå. näääh nu ska ja hitte på ngt medans ja väntar på marcus som kommer ikväll. då ska vi baka sockerkaka som ska tas med har mamma bestämt. haha! herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0