frajdäj

lovley med fredag eller vaddå. redan skol trött och vi har heela vår terminen framför oss. illa? jo de skulle man kunna kalla det. tur att de finns ögonstenar som lyser upp den tråkiga vardagen. som baby och vänninor ;) hihi.
denna vanliga fredag har varit som alla andra fredagar....förutom att ja och jessi har sprungit omkring och fixat med våra indeviduella val. så nu kommer jessica fixa alla 300p till studenten och kunna få ett slutgiltigt betyg. hon ska börja på min branchengelska :) sen har vi fixat så ja ska läga engelska b. skippade guidtekniken. känns som engelska b är bättre att ha med sig. jag som vill ut och resa också. så tror de kommer bli kanon. hoppas inte de är för svårt bara, men de visar ju sig.

åkte iaf hem med bussen vid 2 så har varit hemma ett tag nu. stack ut och sprang så fort jag kom hem så har fått lite motion idag med. duktig har ja varit denna vecka, nu ska ja hålla i såhär så kanske man kan känna sig fin till bikinin i sommar. äter jätte nyttigt och regelbundet också som man ska och inga kolhydrater. får se om ja orkar hålla i och om de ger reultat på vågen. ikväll ska jag vara ensam hemma för mamma och pappa ska på ngt i åtvid med ett par vänner och fredrik ska iväg och lana. macke måste repa såklart och sen ska ju dom åka iväg rätt skapligt imorgon så han kunde inte komma. ja ska laga mat till mig själva iaf då. kyckling sallad och koktmajskolv. muuuuuuuuuuuums.

nu tänkte jag städa på rummet lite, ser ut som en bomb slagit ner i min garderob....
senare kommer ja lägga in "veckans låt" blir till och med "veckans album" tror jag. hare fint så skriver ja mera sen.


facelooook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0