fredaag

halloj, nu har även jag hittat hit. sitter i sängen just nu och tar de lugnt. vi ska snart åka till åtvid och lämna av macke sen ska ja se om ja kan hitta ngn foundation där ngnstans, ja i åtvid. är sjukt desperat. min är alldeles för mösk så nu måste ja ta tag i att köpa en ny. igår såg ja fan ut som en giraff eller ngt i ansiktet. helt fläckig. fy vale. skiter i märke nu, bara den är ljusare och täcker bra. får lägga mina sista slantar på de.

vi ska iaf åka till norrköping efter att vi lämnat av macke och hämta sarah som ska komma till mig över helgen. det är en kompis till mig som bor i karlskoga som ja lärde känna genom internet under min "tokio hotel freak tid" , för dom som inte visste. jag har varit hos henne en gång och sen har hon varit här i östergötland hos vilma ett par ggr eftersom dom med står varandra nära :)

är dyng förkyld med, bihålorna bara spränger, näsan är fylld med snor och ja bara nyser. hoppas de blir bättre snart. men nu kommer ja inte på ngt mera att skriva. vi ska snart åka så ska fixa de sista. hare fint så hörs vi nog ikväll. POSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0