Godmorgon

Jag ligger fortfarande i min säng och drar mig. Riktigt skönt....lyssnar på lite behaglig musik med som ger mig sommar minnen. Just nu är det The fray. Längtar efter sommaren sjukt mycket, vara brun och umgås, festa, bada och sola med alla människor man känner. I sommar kommer allt blir så perfeeect med, för halva umgånges kretsen kommer att ha körkort och vara arton. ÅÅH, vad jag längtar. Plus att även jag fyller då med och då ska de röjas på krogen. Men ska inte deppa över att de är långt kvar till sommaren, finns ju massa andra saker att se fram emot. My och Tojjas 18 års fester och Tokio såklart med mera.

Igår åkte Catja ut på Paradise hotel och jag blev så sjukt arg. Fransyskan hade ju fan åkt ut så ska hon komma in igen och ta ut Catja. FUCKIT. Sjukt fuskit. Har man åkt ut har man, that's it. Blev i varje fall jävligt sur. Och Pontus går mig på nerverna, helt sjuk i huvudet ju. Okej jag ska sluta klaga över Paradise just nu. Heja Cimon och Greta säger jag nu (y)

Nu ska ja gå ner och göra en feting frulle med ägg och goda knäckemackor, kaffe, mannygrynsgröt :) Sen ska ja få tag på mamma så hon kan köra bort mig till Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0