hejdå inlägg

blir lite dåligt med update de dagarna ja är iväg nu. så detta får bli ett sista hejdå inlägg innan jag sticker till branäs. hoppas ni får det bra under tiden jag är iväg. ja kommer ha det underbart vetja redan nu, med skidor, mys med älskling och familjen, bastu, god mat och underbart vinter väder. men sms:a mig gärna, helst på kvällen. nu ska ja lägga mig i sängen och titta på american pie med honom som han redan ligger och glor på.
ska ta mängder av kort så åker dom upp här när jag kommer hem.

ha de bra så hörs vi på torsdag kväll kanske :) pusssis

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det svinbra! :D och hoppas du kan åka med ditt knä :)

pussiiss <3

2010-01-03 @ 20:05:58
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0