Helg, finally

Ligger i sängen och har precis ätit lite mellanmål. Knäcke, yoghurt och blodapelsin :) Lyssnar på rihanna och bara tare allmänt piano. Inte helt fel faktiskt. Inga planer för ikväll. Tv och käk med familjen. Känner att jag inte riktigt varit social på ett tag nu. Varit hos Macke typ hela veckan, och när jag väl varit hemma har mamma jobbat typ. Träffades dock en stund igår, men ni fattar grejen.

Idag rååå, tre lektioner. Rätt slappt, läste hela svenskan och ja gillar min bok så ska snart lägga mig och läsa i den, bara jag fått skriva av mig lite. Sen samhäll då ja och Marcus va jätte duktiga och jobbade tsm, så är nästan klara nu. Sen den där seeega natus kunskapen, men fixade den med. Ska göra ngt grupparbete, så får väl se hur det går. Är inte så bra på energi och de är just det som vi ska göra arbetet om. Men ska nog fixa det.

Sen läste ja i jullans blogg om att hon känner att alla hennes vänner kommer bli 18 iår, förutom hon. Insåg hur mycket jag verkligen längtar till 2 augusti 2010. Det är inte så långt kvar trots allt. Sen kan ja fixa mitt efterlängtade körkort och röja sönder krogen med allihoooop. FY vad ja längtar. Åh jullan, vi ska inte glömma dig. Vi kan ha massa hemma fester med ;)

Men nu ska jag skicka in en engelska grej och sen läsa i min bok lite. Hörs nog senare :)


halvåret kvar.

Kommentarer
Postat av: juliatember

litar på dina ord .. fast iof augusti 2010 är ju rätt nära juli 2011 så går säkert snabbt! :D

2010-01-22 @ 16:18:05
URL: http://juliatember.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja preciiiiiiiiiis :D

2010-01-22 @ 21:26:55
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0