hemma igen från kylan!

hej på er allesammans, hoppas ni mår bra, haha!
jag mår fin fint, kom hem från underbara fjällen för ett par timmar sen och vi har haft det kanon bra, förutom att det varit så sjukt kallt. man klagar på kylan här hemma när den ligger på -10, men igår fick ja va med om den kallaste dagen i hela mitt liv tror jag. -30 var det i dalen som vi bodde i. men vi var tappra och gav oss ut och åkte iaf. funkade hyffsat bra om man drog upp halsduken för ansiktet. alla de andra dagarna har legat på -20 eller lite över.

marcus är kvar hos mig inatt också så vi ligger i min säng och tittar på the break up som går på 3an ikväll. jätte bra film!! jag har slängt upp all pakning. skulle behöva städa men de tänker ja inte göra nu för är trött och börjar bli genom förkyld, marcus har smittat mig, haha. ska städa imorgon tror jag, för sarah kommer (troligen) imorgon eftermiddag/kväll. är inte 100% på hur de blir en. beror på väglaget, men jag hoppas hon kommer. nu tänkte jag slänga upp ett par av alla bilder jag tagit så ni får se hur fint vi haft de. kanon bra väder alla dagar,skulle varit ett par grader mildare bara. men jag ska inte klaga, älskar fjällen, älskar allt som har med det att göra. speciellt när min bästa kille är med också :) titt och känn er avundsjuka!


dessa bilder är samma dag. kan man inte tro. första bilden i dalen och andra på toppen.












Våran stuga

Det får räcka! CHIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0