Hos Marcuusen

Varit en soooft dag. Först förintelse grej i skolan och mentors tid med th eleverna. Fick veta att ngn lärare hade dött som haft cancer. Förklaring på vrf alla lärare grät och shit. Gick sedan till restaurangen och hade servering utan lärare. Marie är i Tandådalen så vi fick klara oss själva med lite hjälp från Erika i HR3. Vart lite krongel med kassaapparaten, skit svårt de sista. Så blev ett par samtal till Marie, men tror de löste sig in för morgon dagen iaf, haha :)

Imorgon har jag sovmorgon och jag stannar hos Marcus oover the night. Jag ska försöka få honom att vilja se In to the blue med mig ikväll, men vi får väl se hur det går. Hähä. Men nu ska ja se ett av veckans PH avsnitt jag missade som ja inte kunde se iiigår. PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0