Huvudvärk

Idag är en dag då jag bara vill ligga i sängen hela dagen och inte röra mig över huvud taget. Vaknade med dundrande huvudvärk. Det måste vara typ det värsta som finns eller va? Usch man vill bara gräva ner sig under täcket, somna om och vakna när det gått över. Jag har iaf tagit mig upp ur sängen och har varit nere och ätit frukost och ätit ipren och druckit kaffe, trots det har det inte gått över än. Blir galen, hatar vakna med skiten. Glad att jag är ledig idag varjefall, hade aldrig pallat skolan idag.

Ligger och lyssnar på Relient K , älskar ! Försöker slappna av men går inge vidare. Ska plugga, men är totalt o pepp just nu. Får se om jag kan samla ihop lite kraft och sätta igång sen. Men just nu behöver jag nog bara vila och inte tänka på ngt alls. Så ska göra dte nu så mitt huvud kan sluta bråka med mig ngn gång och så ja kan få lite plugg gjort.

LÄNGTAR EFTER SOMMAREN SOM ALDRIG FÖRRRRRR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0