Josefin surar

Det finns en sak jag tänkt på länge och som jag stör mig på sjukt mycket. Att vårat studiebidrag är så lågt!
I dagens samhälle räcker fan inte 1000:- till ngt. Tänk om man behöver kläder, skor och kanske smink. Det är omöjligt att få ihop det.

Sen finns det ju dom människorna som är typ 15 år och kan köpa allt dom behöver när dom behöver det. Jag fattar inte och jag är sjukt avundsjuk. Snälla föräldrar. De vill jag med kunna.

Just nu behöver jag nytt smink, nya byxor, hårgrejer som ska göra så mitt hår slutar gå av och va så tort, hudvårds grejer(ansiktsmask osv), nagelgrejer, nya skor och ett par nya hörlurar. Okej det var bara lite.
Så jag säger bara;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0