Lista

snodde från jessicas bdb. ligger och tittar på tv, ska se ngn film som börjar på tv400 nu och se om de är ngt att ha. men svarar på detta nu under tiden :) enjoy. 

tonårsfrågor

Frågor om förhållanden

är du singel? - nix
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej inte kärlek. intresse kanske
hur många har du varit kär i? - har varit kär 2 ggr. men bara så kär jag är nu en gång
är du kär just nu? - yeppp

Frågor om dig själv

namn? - josefin palmqvist
när fyller du år? - 2 auagusti
några piercingar? - näpps :)
vad har du på dig just nu? - sov t-shirt, trosor, haha
vilken årstid är bäst? - sommaren. dock kan vintern va sjukgt bra ibland
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - haha, vakna brevid marcus i ngt varmt land med en fet frulle
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag för de mesta glad och står för vem ja är, vet vad jag själv vill och tycker.
vad är du bra på? - fotboll när jag kunde spela, men kommer tillbaka när mitt knä är helt
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen, vännerna och pojkvännen!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? inte själv, ibland är de det värsta som finns

Frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen vet väl allt, men marcus tojja vickan jessica och familjen vet mycket.
vem är den roligaste av dina vänner? - haha, jessica och jag tsm är sjuka ;) eller marcus och jag :)
vem är snyggast av dina vänner? - alla är väl snygga vafan!
vem är mest partyprisse? - vet inte riktigt, fia var de förr men nu är hon kär och lugn ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - brudarna eller marcus :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - vet ifan, ingen är väla de.

Frågor om din familj

vem står dig närmast? - alla står mig ganska nära på olika sätt
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yess
vem är farligast i din familj? - farsgubben
vem ser roligast ut i din familj? - haha, knäpp fråga tycker jag
vem är fulast? - none är ful.
har ni något husdjur? - har haft katt. ska eventuellt skaffa ny snart. men inget just nu annars mer än möss i väggen ;)
vem har du mest gemensamt med? - mamma tror jag.
vem står för underhållningen? - haha, jag och fredrik.
vem sover du oftast med? ingen i familjen brukar ja sova med, haha
roligaste kvällen med familjen? - ähm, finns flera. sommarkvällar, fjällensemestrar, norge osv. kan inte välja

Frågor om idag

vad har du gjort? - vart med marcus, ätit pizza, åkt buss, sovit, datanördat och kollat tv typ? haha
vad ska du göra nu? - göra klart denna lista, sen kolla en film som går på tv just nu.
har du gjort något dåligt idag? - haha ätit massa fett och bara slöat är inte bra...
vad har du ätit idag? - pizza pch sen lax hemma för ett tag sen.
har du duschat idag? - yepp, ganska nyligen.
är du trött nu? - ah, väldigt faktiskt
vad händer i morgon ? - packa inför fjällen och macke kommer.
går du i skolan? - yes de gör jag.
har du varit i skolan idag? - noope, it's looov.

Annat

Hur mår du just nu? - bra om man bortser från min jobbiga trötthet.
Har du piercat dig? - en gång i läppen, men tog bort direkt.
Är du hungrig nu? - inte hungrig....sugen på ngt mumsit!
Vad är klockan nu just nu? - 22.40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - msn om de gills. annars bara blogg.se

Telefon/mobil

Vem ringde dig senast?- mamma.
Vem ringde du senast? - hem.
Vem sms:a till dig senast? - jullanpullan.
Vem sms:a du till senast? - jullisen

Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - några timmar sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några timmar sen.

Övrigt

Gillar du punk? - inget för mig.
Har du sminkat dig idag? - litegrann.

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - nja, radion är på och tvn, haha
Om ja, vad? - Erik Hassle är på radion just nu
Vilket är ditt favoritband? - dum fråga, tokio hotel!!!
Vad gillar du för musik? - har väldig bland smak..

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - yes
Har du fler än 3 jeans? - yes, men anvönder aldrig
Har du fler än 5 tröjor? - haha ja

Smink och hår

Använder du mascara? - yepp
Använder du wax? - nepp
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - neej
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - ibland
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - yes
Använder du skinspray? - ibland
Använder du parfym? - yes
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? -  foundation
Använder du rouge? - yepp
Uppsatt hår eller hängande? - olika
Plattar/lockar du håret varje dag? -  plattar det.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.

Kärlek

Är du kär just nu? - ja det är jag.
Har du kysst någon idag? - yepp.
Har du ett förhållande? - ja det har jag.
Är du romantisk? - jag kan få till det, kan jag.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej de har jag inte.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hah, när man var mini ju...
Hur länge höll det? haha, no idea. var ju typ när man gick i lekis
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - kanske när ja var mini.
Vem sov du senast bredvid?- mackelito :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - marcus antagligen.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  ingen aning. 20-25 ngt kanske :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej, tänder inte på tjejer.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - haha nej. kanske om ja är 80 år och vet vi kommer dö tsm.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - kläder? svårt att förklara. alla människor passar i olika. gillar mackes stil han har nu om han inte sminkar sig. personlighet ska vara pålitligt och ha humor!! sjukt viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0