Sarah här

Nu har sarah kommit till mig ute på landet. var och hämtade henne i norrköping förut, tog ett bra tag att åka pga det dåliga väglaget. nu duschar hon och vi ska snart se på två filmer som vi har hyrt, marley och jag och sen public enimies. ja har sätt marley och jag men den va bra så kan se den igen utan tvekan. jag har precis dukat upp med en godis skål och cola &fanta. så vi kommer allt va tjocka och feta till morgonen, haha!

sry för inga bilder, känns sjukt tråkigt. men ja har liksom inte ork att ta kort och lägga in just nu. har huvudvärk och är genom förkyld om ja kan skylla på det. jag hoppas att de går över till imorgon när jag och sarah ska iväg till linköping och träffa johanna och vilma. inge vidare om man har huvudvärk då. men ska försöka ta lite bilder medan hon är här så slänger jag upp dom på söndag när hon åkt hem kanske. hoppas ni orkar vänta. nu ska jag sluta skriva och gå och sätta på elementet i mitt rum så de blir vaaarmt och goosigt till inatt för utanför ytterdörren står termometern på -18! FYVALE. hare finnntttt gottt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0