Skola-Stan-Hem-Snart Ida

Sitter här och känner mig lite halv stressad. Kom precis hem från stan där jag har varit med Julia!
Hittade lite små saker, så lägger upp bild på det längre ner. Vart självklart lite mer än vad jag skulle ha.
Men men, jag överlever väl. Har pengar kvar, typ 500:- .

Jag ska snart iväg till Ida. Hon fyllde 18 förre torsdagen så vi ska fira henne lite granna.
Äta och ha det trevligt you know. Får se hur länge jag blir kvar där, men antar tills senare.
Men nu ska ja börja locka håret...Lägger upp outfit sen tror jag!


Bikbok. Rea, 2 för 99:-


Nytt headset! Finally


Foundation Puder (mitt förra gick sönder) Rough Smink borste och Reparerings grej till håret :)
Allt från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0