Söndag

Hallååååj :)
Jag sitter hos Marcus och tar det lugnt. Han har städat sitt rum och det har typ tagit hut lång tid som helst för han är så jävla slö och börjar göra en miljon andra saker, haha! Nu är han iaf klar, ska bara packa ner lite grejer han behöver ha med sig till mig, han ska nämligen sova hos mig inatt. Han har varit sen typ varje dag i skolan förra veckan så då fick han för sig att han skulle sova hos mig för då kan han inte bli sen, haha ;) så vi ska strax till bussen bara han får duscha klart.

Igår efter Rockkarusellen drog jag tojja och julia och käka på oasen, JAG ÅT SALLAD!! bra jossseee. Efter de gick vi hem till julia en stund och fixade oss lite innan vi gick till kalle. Alla var trötta där så vi chillade mest, spelade biljard och sådär. Macke och ja rörde oss nog hemåt vid 12 :) Sen idag har vi inte gjort så mycke, käkat, han har stätad och jag har hjälpt till lite snäll som jag är ;) Men har inte så mycket mera vettigt att skriva. Ledig tisdag och torsdag så blir en rätt soft vecka tror jag, de är fint! Vi hörs hörreni. PUSSSS


GRATTIS EMILIA, 18 ÅR NU OCH MYNDIG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0