JAG LEVER

Okej okej okej, lovar att jag lever. Jag har bara satt bloggen och hela internet grejen åt sidan rätt totalt. Har varit i stugan i en vecka och bara solat och badat och haft det sjukt underbart! Men nu har ja kommit hem och ja kommer förbli de ett par veckor nu. Det betyder bra update igen. Tyvärr kan ja inte skriva så mycke nu eller lägga upp alla underbara bilder jag har från denna vecka och från vis festivalen som ja va på igår kväll vilket var gryyyyyymt. Ni får en bild sen skriver jag och bobmar er med bilder imorgon efter jobbet. Jobbar frulle imorgon så klockan ringer om 6 timmar, puh! Måste fan sova. Jobbade även idag de första ja gjorde när ja kom tillbaka till åtvid. Lyckades klyva pekfingret på en glas bit, ajfan. Har ont nu så ja hoppas inte min vänster hand sviker mig imorgon bitti. Men som sagt, imorgon loooovar jag bilder.

GODNATTT!

'
Grym kväll!! En trevlig grabb från nässjö? (småland) tog bilden på oss igår, haha! FETT LYCKAT Men är lyckligt att ja inte tälta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0