Shopping + bästavän!

Ligger i sängen och tar de lugnt, har precis varit uppe och ätit lite frukost. Idag är de inte lika bra väder som igår, och imorgon ska de tydligen bli ännu sämre. Men jag ska spendera min dag inne i stan med Jessica för shopping och luncha! Nathaly skulle kanske även möta upp oss. Sånt som märks, tror de blir en kanon dag jag! Så nu ska jag snart fixa ordning mig. Men kan ligga här och dra mig ett tag till, skönt! Bussen går inte förrän kvart över ett :) Hörs ikväll så kanske jag kan visa upp vad jag köpte. Senaste tiden när jag shoppat har jag varit jätte dålig på de. Har handlat för ca. 4000 denna sommar, men ni har fan inte fått se ett ända plagg, ILLA.

Men men, hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0