HAAAAAPPPPY

Ligger i min säng och är heeeeeeeeeeeeelt uppspelt. Loggade precis in på THF och fick se en jävligt härlig nyhet. Datum när live DVDn är 13 juli plus att klipp från HELA turnén kommer finnas med. Det innebär kanske Stockholm!!!!! Owhnkasdnkasnkjndbk sjvkjsd vkjs dvkbrie vkckjdvjk ekjgro9owgrvkje vk <3 typ. Plus att Jessica skrev att hon hört ngt om rykten om tyskland turné IGEN. Gllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaddddd joooooseeeffiiinnn.

Förövrigt är skolan så slapp nu för tiden. Typ inga normala lektioner kvar. Idag har jag haft körlektion, varit och tränat och sedan haft körkortsteori. Mår jävligt bra för tillfället, det är 1 juni och sommar och enligt tv4 vädret ska de bli kanon väder hela veckan ut *pepparpeppar* . Imorgon ska ja in till stan med bästaste Jessica, shopping for suuure. Sen sover jag hos henne! Inga jobbiga lektioner kvar denna vecka.

Nu ska jag gå ner och duscha och sedan måste ja plugga bransch engelska eftersom ja ska gör omprov imorgon så jag får VG i den kursen! HÖÖÖÖÖRS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0