Härliga väder

Fyfan vad varmt och skönt det är ute idag!! Älskar det och tydligen ska det ju fortsätta såhär. Sov hos Marcus inatt och han drog till jobbet vid halv sex tiden imorse. Jag sov vidare till klockan 10. Släpade sedan ner mig själv till gymmet och tränade med Ulla. Skönt!! Nu får jag även börja springa igen som jag saknar så galet mycket! Älskar att stacka ut och jogga. Får bara springa några minuter till att börja med, men sedan öka på. Så de ska jag göra nu under de veckor jag inte kan träffa Ulla eller träna pga att jag är i stugan eller så. Nu har jag precis slingat håret och tänkte försöka få godkänt på fas F nu som jag inte fått en som jag måste fixa till imorgon då jag har körlektion. Så bäst att jag sätter fart! Ikväll blire bad med min kära lille bror :) SÅ SKÖNT! Hejdåååå

gammal bild!! jag var 14 och fredrik 12
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0