Måndag 21 juni!

Sitter ute vid våran stationära dator och dunkar lite gammal musik, härligt! Sovit hos Marcus inatt. Hyrde film och lite igår, en ganska dålig rysare som inte ens var läskig. Sen kollade vi på smekmånaden som gick på tv efter det! Sen imorse var jag nere och tränade med Ulla och efter det drog jag hem till Marcus och duschade och lite innan jag stack iväg till Tojja. Så nu har vi planerat och fixat inför fredag(midsommarafton) då vi sticker ner till min sommarstuga 10 pers. Kommer bli skit skoj! :D

Imorgon ska jag ha körlektion, dubbel lektion från Åtvid in till Linköping. Sedan ska jag åka till mormor och morfar och fira mormor och sen på kvällen äre feeest! Lina fyller 17 idag så hon ska ha fest imorgon, tror de kommer bli gör skoj! Sen sover jag och Jullis hos Jessica :) På onsdag blire bad med Fia och Julia. Vädret ska ju bli kanon, så de ska bli göööör skönt. Men nu måste jag plugga mera körkorts teori. Har inte klarat av Fas C än som jag skulle göra till imorgon. Vi hörs! HHHHejjjjjjs

Våra kisseungar!
Söta eller vad? vet inte riktigt vad det är för kön än, men är det två killar ska de heta Bill & Tom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0