Onsdaaaag

Dålig uppdatering. Men har helt enkelt inte haft tid. Körlektion igår som gick jätte bra, han bara hem och byta om innan vi stack till mormor och morfar i sörping! Var där till halv fem tiden då jag åter igen bara han hem och byta om innan jag åkte vidare till björs. Lina hade fest så jag mötte upp Jessica och sedan gick vi dit. Lyckad kväll med trevligt folk!

Imorse vakna vi upp av Jessicas alarm (hon sommarjobbar och skulle upp halv åtta). Somnade aldrig om efter att hon dragit till jobbet. Julia och jag sackade och låg och drog oss i sängen till klockan var halv tio. Käkade lite frulle och åkte sedan bort till badet och låg där från halv 11 till kvart över två. Så har fått en härlig bränna. Skit ont på ryggen där bh-banden sitter. Jätte bra ställe att bränna sig på! (y)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är väldigt trött och har lite huvudvärk. Imorgon ska jag upp skapligt för jag ska ner och träna och hämta hem Fredriks busskort som jag lånade ut till Julia för både jag och min bror ska in till stan imorgon. Jag ska handla lite. Får min lön imorgon vilket kommer bli 2 750:- fick jag se idag :) HÄRLIGT! Men nu ska ja sova lite innan ja ska fixa käk till la famillllllia! TJJJAAAOO






härlig dag med min fina julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0