Snorig och ilsken

Jag är förkyld som ett as och är förbannad som en jävla kossa. Skulle vilja ställa mig och vråla rakt ut!! Förstår mig inte på människor ibland. Men det är väl så det ska vara? Människan är riktigt knepig, sjukt knepig. Min näsa rinner också och jag vill inte vara förkyld nu!!!! Försvinn förkylning.

Ikväll ska jag jobba och efter det ska ja åka till Marcus och övetnatta där. Får hoppas att min kropp orkar med att jobba ikväll. Men jag ska kämpa!! Bra att tjäna lite pengar. Imorgon är jag inte ledig längre, utan då är de branchengelska och sedan glo på student fotboll som gäller! Men ska bli härligt att träffa Jessica, min ögonsten so to say! ;)

Nåja, vad fan händer på avslutningen nu då? Ska ju ändå bli dåligt väder.......


Kommentarer
Postat av: grym

du är min ögonsten med :)

Människor är weird, speciellt vissa stunder!

So to say ;)

2010-06-08 @ 19:59:18
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0