Söndaaag!

Sitter ute på altanen och kliar mig på benet! Har lyckats få två myggbett, goooood. Iaf så har jag jobbat imorse! Sen när jag kom hem låg jag och solade i två timmar. Men sen gick solen i moln och kom inte tillbaka, tyyypiskt. Så jag gav upp och gick in istället.

Ikväll ska jag dra till Smultronstället med familjen. Feeeettttt vad gott! Sen imorgon ska jag ha första körlektionen i stora Linköping eftersom Aina var sjuk förra veckan. Efter det måste ja ner till Åtvid och träna med Ulla! Men vi hörs hörreni! Nu ska jag lägga mig lite skönt här ute och läsa i min bok jag fick av mamma "I en annan del av Bromma" av Martina Haag. Hejssvejss!


me in tha sun

Kommentarer
Postat av: MLI

stugan lät härligt! jaha okej, gud vad synd! :/ tack så mycket kära du! :D kramar

2010-06-13 @ 16:51:05
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0