Sooooolig tisdag

Vaknade för en halv timme sen och har ätit frulle och sånt nu. Sitter och tar de lite lugnt inne nu. Men ska snart gå ut i solen! Idag ska jag åka in till stan och träffa sjukgymnasten på sjukhuset. Efter det ska jag ha dubbel körlektion. Så ska köra lite inne i stan och sen ska jag köra till Åtvid från stan. Kommer nog gå bra! Har värsta suget efter att dra och lägga sig på en klippa vid havet och bara sola och bada hela dagen. Men imorgon så drar vi ner till Kaggebo troligen! Jag mamma & Marcus. Ska sola!!!!! Ska bada!!!!! och stannar kvar till i helgen ngn gång. Sen drar jag Fia Jessi och Emilia ner om en vecka, dvs nästa tisdag! Wiiihoo, så skööönt.

Men vi hörs, för nu ska jag dra ut! Peace


jag för två år sen när jag lollo tojja och jessi var i kaggebo!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Var försiktig i solen bara! :)

2010-06-29 @ 13:01:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0