Tråk väder!!

Nu har släkten dragit hem och jag har bytt om till mys kläder och lagt mig i sängen. Är jätte trött och tror det kan bero lite på skit vädret som vi har fått idag. För fyfan så kallt det är och gud så dant det blåser! Bra start på sommarlovet då ;)

Igår vart det en vanlig avslutning. Fikade lite, fast jag fikade inget för jag hade precis ätit frulle när jag kom till skolan. Sen drog vi oss upp mot kyrkan och kikade där. Tog väl ngn timme. Kollade på alla studenters utspring sen och efter det åkte jag med hem till Malin & Sofie och firade deras student och käkade god mat! Himla härligt. Hade inga planer för kvällen, men jag visste att jag inte ville sitta hemma och glo så jag drog ner till åtvid. Bjöds på lite bärs och sedan gav vi oss ut och vandra runt. Fick mera bira och till slut hamnade vi på stallet och dansade som bara den! Jessi stack till Gruvan men jag blev kvar ngn mera timme med tojja. Till slut var det bara jag kvar och då vart de inte lika kul längre så fick med mig Marcus hem och vi somnade typ direkt!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. För imorgon ska jag jobba frulle! Ska vara där vid halv 8. Men det ska bli roligt. Nu ska jag börja läsa i min bok som ja fick i "avslutnings present" av mamma för jag varit så duktig under året ;) HÖRSSSS.



Studennnnt


Enda bilden från kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0