Träningsverk, AAAHVA!

Ja fyfan, rubriken stämmer rätt fint. Tränade med Ulla igår och så drog jag och tränade efter körlektionen idag så nu känns mina ben total mörbultade typ. Hoppas det blir bättre till imorgon kväll. Ska fan jobba, måste ju kunna gå normalt då, haha! Men som jag skrev har ja haft körlektion idag vilket gick bra. Så nu har jag bokat Halkan på min 18 års dag x) sen riskettan 5 augusti med. Känns bra att vara på G nu!

Imorgon ska ja va med Vilma. Om det är bra väder som de säger att det ska bli så ska vi dra till Risten och chilla, GILLAS! Sen vid sex ska ja va nere på Villan och jobba kväll, fuuuuuunnnnyy! Men annars händer de inte mycke in ma laajf. Så ska inte skriva en massa onödig information. Vi hörs nog imorgon bitti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0