TRÖTT

Är heeelt slut. Ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova. Fredrik och jag har precis varit och tagit ett kvällsdopp. Jäkligt skönt i vattnet, helt ljummet. Förövrigt fick jag kanon besked hos sjukgymnasten på sjukhuset så nu är jag på G igen. Körlektionen gick hyffsat även den. Slarvar och blir osäker när jag ska utföra saker i praktiken, men egentligen kan jag det teoretiskt. Det irriterar mig som fan! Fick även med mig två grejer från lindex och en snygg randig t-shirt att ha i sommar till mina jeans skjorts från Gina.

Imorgon kväll hoppas jag Marcus mamma & jag drar till Kaggebo! Längtar ihjäl mig, dels efter det stället och dels efter Marcus him self. Så en blandning av båda kommer bli wonderfooool. Annars åker vi på torsdag morgon. Nu ska jag sova. Ögonen går i kooooors. GODNATTTTT!


oooold pic from 06 eller 07?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0