chillling aooout

tuuuuuurn aroooound, I am hereeeeeeeeeeeee......ligger i soffan och sneglar på stjärnkockarna. känns som alla mina blogg inlägg börjar typ lika "ligger i soffan och kollar på tv blablabla" haha. kärste marcus åkte precis hem. igår kollade vi på flickan som lekte med elden, jag tyckte den va skit bra asså! vart dock inget godis för att marcus glömde det, och jag som hade sätt fram mot det, haha! så jag får vänta till ikväll när mamma och pappa kommer hem från tyskland med godis, mööööms. men men. idag vaknade jag halv nio av min bror som skulle på match. kunde inte somna om så jag låg och drog mig till nio sen gick jag ner och tog en dusch, fixa frillan och så la mig brevid en sovande macke en stund till. men han va tråkig och trött så jag gick ner och käka lite frulle i min ensamhet sen gick jag och väckte honom. sen vid 12 gick vi in till farmor och farfar och åt lunch. det fick bli mackes frukost, haha :) men det var gott. sen dess har vi lirat kort, jag har sovit lite och så kollat på tv. ni vet så där typiskt lugn lördag då man inte gör ngt vettigt, hah!

ikväll får vi se vad som händer, ingenting. så de blir luugnt! passa på att ladda nu för nästa helg kommer gå i ett känns det som. två fester, dock får vi se hur mycket festa det blir för mig. vill inte göra illa knät liksom. ska sluta skriva nu och baka mig en äppelpaj tror jag :L HEJRÅ

den dagen saknar jaaaaaag. den veckan. såååå underbara dagar.
geeeee mig sommaaaaaaaaaaaaaaaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0