dåligt humör

blä är på pisshumör för tillfället. ni vet sådär så allt känns hur jobbigt som helst och man vill bara somna och sova ända tills man är gla' igen. känner mig typ jätte deprimerad? jag vet inte varför. va på kungligt humör i skolan men när jag kom hem blev allt bara bläääääää. har börjat få ont i huvudet också. lyssnar iaf på hey you just nu, ger mig så bra minnen att ja inte kan låta bli att le. jag vill typ köpa sju miljoner trisslotter, då borde jag ju vinna ngt? sen bara beställa flyg-hotell-tokiohotelbiljett tll österrike konserten 30 mars och sweitzch konserten 3 april (fucking tredje april). varför är jag inte rik? hade ja haft råd hade ja inte tvekat och då skulle jag varit jordens lyckligaste.

ist får jag ligga här och sura, vet inte änns varför livet känns så tungt just nu. imorgon ska ja inte till skolan. ska lägga om knät hos distriksköterskan eller vad det heter, sen hem, sen till marcus på kvällen, sova där, sen till skolan på sista lektionen på torsdag. om jag på ngt sätt kan ta mig ner till skolan från marcus då. men det löser sig. min kväll kommer iaf att bestå av pluggning  provet jag har på torsdag. sen tv. ingen tvekan. bäst att jag börjar att va social med min dryckes bok.......



when it was good

Kommentarer
Postat av: jessica

mm, jag med är på dåligt humör!

fast det handlar oxå om pappa..

JAG VILL VARA RIK OCH SE TH 957382570 GÅNGER TILL!

2010-03-16 @ 18:09:48
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: jessica

FICK DITT SMS NYSS!!!!! JAG KÄNNER FÖR ATT DÖDA NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-16 @ 18:20:31
Postat av: Anonym

ELLER HUR!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA ATT HON KOMMER VARA DÖR SAMTIDIGT SOM DOM! JAG VILL SKJUTA MIG SJÄLV I HUVUDET NUUUUUUUUUUUUUU

2010-03-17 @ 12:08:10
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0