forever today forever tonight



har precis kommit hem så jag har slängt mig i soffan nu, käkat lite mat och så kollar jag på tv. nyss vare top model och nu äre top chef. men men. har varit hos marcus halva dagen och vi har inte gjort så mycket. jag har ju haft DÖDLIG huvudvärk sen i tisdags kväll så jag har bara velat ta självmord typ. har aldrig i hela mitt liv haft sån jävla huvudvärk tidigare. verkligen migrän feelings. spydde iaf inte. nu är det bättre, även om det fortfarande känns lite. men förhoppningsvis försvinner allt under kvällen om ja är hemma och tare lugnt resten av kvällen....inte för att jag borde vara så spciellt stressad eller så nu för jag har ju tagit det sjukt lugnt en hel veckas tid nu. får hoppas att det försvinner hur som! emilia och fia kom och hämtade mig vid 2 tiden och vi åkte ner till skolan, skrev ett prov och satte mig sedan i datasalen med jessi ett tag medan ja vänta på taxin. imorgon ska jag till skolan hela dagen. samhäll och sen servering. och nej jag ska inte servera. men jag vill ha närvaro så jag ska sitta i baren!

helgen vet i fan hur den kommer se ut....mamma och pappa drar på sprit resa till tyskland imorgon bitti så kommer vara ensam hemma hela helgen. så jag ska väl försöka tvinga hit marcus ngn dag iaf. sen vill jag äta godis i helgen!!!!! det var evigheter sen. jag är sååååå sugen. men jag ska inte skriva mera. mamma kommer snart hem, MED EN NY BIL!!! audi a4 blablabla ngt mera. en svart med silvriga detaljer. tror den kommer va as nice. SEYOO

Kommentarer
Postat av: jessie

världens snyggaste människor.

2010-03-18 @ 22:58:29
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0