Inte långt kvar

......innan jag ska operera mitt knä. Nu ikväll har jag börjat bli nervös och faktiskt inse. Vill bara få de gjort, så jag slipper oroa mig över det. De är liksom bara det som gör mig orolig just nu, annars mår jag sååå jävla sjukt bra. Länge sen jag mådde så här bra alltså!!

Idag har varit en vanlig skoldag. Sov hos älskling och så där. Sen efter skolan gymmade jag ett riktgit bra pass. Lite mera än 1 timme tror jag. Bra av mig. Kommer vara helt invalid efter operationen känns det som. Gick till Ica efter medan jag väntade på bussen. Köpte en banan och en drick yoghurt för jag var så himla hungrig. Väntade på bussen och åkte sedan hem, så plockade mamma upp mig när hon kom från jobbet. Har inte gjort mycket sedan jag kom hem. Legat här och varit aktiv på thf, känns så bra att sitta där och läsa om alla som känner precis som en själv. Och veta att det är där alla vänliga själar man träffade i torsdags befinner sig, haha :) Har hunnit med att äta också. Vi får se lite vad kvällen har att bjuda på mera. Ta det lugnt och såå dära!

Imorgon ska ja va på sjukhuset klockan 09.00. Ska få information om operationen. Samt få veta lite hur jag ska träna och så där. Skulle tydligen varit där idag, men det har jag inte fått ngn info om så jag fattade typ ingenting. Sen blire nog skolan igen efter att det på sjukan är klart.


JAG HOPPAS INGEN HAR MISSAT SJÄLVASTE MIG PÅ KENZAS BLOGG IDAG! FOTADE JU MED HENNE UTANFÖR GLOBEN I TORSDAGS OCH NU HAR HON LAGT UPP ETT PAR SÅNA BILDER PÅ BLOGGEN BLAND ANNAT DEN PÅ MIG OCH HENNE......REEEEEEESPEKT


Kommentarer
Postat av: R I T A ♥

Häftigt :D



Fin blogg! Haft en bra måndag? :)<3

2010-03-08 @ 20:23:26
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en fin fin måndag ;) ganska lik alla andra måndagar ;) haha! själv?

2010-03-08 @ 22:14:35
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0